.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام نوروزی نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران
سال ۸۸ درحالی به انتهای خود می رسد که با درایت داهیانه مقام معظم رهبری، اصلاح الگوی مصرف در همه امورکشورآغاز شد وسالی بود که ملت مسلمان وشریف ما با بصیرت خود توانست حماسه ...
پیام نوروزی نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران

به مناسبت فرا رسیدن سال 1389 شمسی، نماینده مقام معظم رهبری و استاندار مازندران پیام مشترکی را صادر کردند.

به گزارش شمال نیوز، متن این پیام به شرح ذیل است:

به نام آفریدگار جهان


چون است حال بُستان ای باد نو بهاری کز بلبلان برآمد فریاد بی قراری
ای گنج نوش دارو، بر خستگان نگه کن مرهم به دست و ما را مجروح می گذاری؟
هر ساعت از لطافت، رویت عرق برآرد چون بر شکوفه و گل، باران نو بهاری

سال ۸۸ درحالی به انتهای خود می رسد که با درایت داهیانه مقام معظم رهبری، اصلاح الگوی مصرف در همه امورکشورآغاز شد وسالی بود که ملت مسلمان وشریف ما با بصیرت خود توانست حماسه دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، حضور عاشورائیان در نهم دی ، وحضور میلیونی در۲۲ بهمن را خلق کنند وآن را درتاریخ جمهوری اسلامی ماندگار نمایند.
مازندران ،سرزمین علویان،درسالی که سپری شد افتخار میزبانی رهبر وپیشوای مسلمانان جهان را درنوشهر وچالوس داشت و نیز مردم ولایت مدار این استان مفتخر به دیدار با معظم له درششم بهمن ماه شدتا یادگار و برکتی ماندگار برای هم استانی های گرامی گردد.
با حسن باغ و فرّ بهار و جمال گل نیکوست حال ما، که نکوباد حال گل
آغاز سال نو۱۳۸۹ و فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را به همه هم استانی های عزیزتبریک و شادباش عرض می نماییم.
آمد بهار خرم و آمد رسول یار
نوروز برای ملت ما الگویی از همدلی و مهربانی به عنوان تنها رمز پیروزی و بهروزی است. به یمن وجود ذی قیمت ولی فقیه در ایران اسلامی مان ، ملت با همدلی و همبستگی ، سختی ها و مصایب فراوانی را پشت سر گذاشته و توانسته است بارها از هویت ملی و اسلامی خود در برابرآسیب ها و تهدیدات بی شمار دفاع و از تمدن بزرگ و تاریخ ساز خود با رشادت و آگاهی پاسداری نماید که تمامی این پیروزی ها نتیجه بصیرت ملت بیدار وهوشیاروهدایت عالمانه ودوراندیشی رهبر دانشمند وحکیم انقلاب اسلامی است.
انقلاب شکوهمند اسلامی و هشت سال مقاومت دلیرانه فرزندان این آب و خاک از میهن اسلامی مان ، تنها دو نمونه از ثمرات و برکات بی بدیل این وحدت و همدلی در تاریخ معاصر ماست و سزاست که بر امام شهیدان و شهیدانمان به ویژه سرداران وبیش از ده هزار شهید سرافراز مازندران درود بی کران فرستیم.
آغاز سال جدید ، موسم تجدید عهد ما با بهار و بهار آفرین است و پیوند دوباره با آرمان ها و آرزومایمان.
بهار فصل نو شدن و تولد دوباره است و نوروز نشانه آغاز است و تحول ؛ آغاز راهی جدید برای نیل به پیشرفت و آرزوهای کهن.
این بهار نو ز بعد برگ ریز هست برهان بر وجود رستخیز
در بهاران رازها پیدا شود هر چه خورده است این زمین رسوا شود
نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به مازندرانی آباد ، مستقل و توسعه یافته و تحقق یک زندگی توام با معنویت ، آرامش و امید ، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.
در آغاز سال جدید آرزوی ما برای همه هم استانی های عزیز ، زندگی در استانی زیبا ، ایمن ، شاد ، آباد و توسعه یافته است وانشاالله با کمک ودعای یکایک زنان ومردان بزرگوار مازنی ، با دقت، دراهداف برنامه ریزی شده در سال جدید با قاطعیت و پشتکار در جهت تحقق آنها تلاش خواهیم نمود وبرای این امر همه مدیران درمازندران" کار وتدبیر درامور" را درسال ۱۳۸۹ سرلوحه خود قرار خواهند داد.
پر نقش آذری شد و پر صورت پری باغ از بهار خرم و چشم از جمال گل
با لطف وعنایات پروردگار سبحان ،بسیاری از رویاها و آرزوهای گذشته ما ، امروز به واقعیت تبدیل شده اند و امیدواریم والبته بر این امید خویش همواره تعهد و باور داریم که مازندران در آینده ،به استانی فراتر از آرزوها و رویاهای امروز، توسعه یافته و آکنده ازمعنویت، تبدیل خواهد شد که شایسته حیات طیبه اسلامی و مامنی برای شکوفایی همه ی جان های آزاده خواهد بود و انشاالله حالی احسن از امروز خواهیم داشت .
در این عید سعید ، با امید به فردایی بهتر و بهاری پربارتر ، بر آستان آفریدگار یگانه سر به سجده شکر می گذاریم و فروتنانه از او حول حالنا الی احسن الحال را طلب می کنیم .
امید است به لطف خداوند مهربان از قافله بهار عقب نمانیم و درس دگرگونی برای بهتر شدن ، شکوفایی و طراوت را از آن بیاموزیم.

نورالله طبرسی سید علی اکبر طاهایی
نماینده مقام معظم رهبری دراستان و استاندارمازندران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 اسفند 1388
آقاي استاندار جاي خودش گرم باشه عيد به كامش آشغال ساري با هزينه گزاف به 120 كيلومتر اون ور ساري برده ميشه كه بماند. محيط نامن براي مردم منطقه پشت كوه درست شد وكسي از مسئولان استان به فكر نيستند.آقا ما به كي بگيم اين آشغال ساروي ها چرا بايد به اين منطقه فرستاده بشه.آيا سهم مردم منطقه از اين همه بودجه ‌هاي كلان كه تصويب مي‌شه آشغال ساروي‌هاست.آقاي استاندار اگه سرت شلوغ ونمي تونيد به مردم اين مكنطقه برسيد ما هم زياد مشتاق اين تحت پوشش شما باشيم نيستيم مردم اين منطقه را واگذار كنيد به مسئوليت استان سمنان چند سال هم قطار ان شما به اين مردم نرسيدند بگزاريد چند سال هم با سمنانيها اوقات بگزرانيم. جوانان اين منطقه كه اكثرا براي كار به استان سمنان رفتند. بگذاريد بقيه مردم هم تحت پوشش اين استان قرار بگيرند.حداق اش اينكه اگر در منطقه سمنان قرا ر بگيريم شرآشغالهاي ساروي ها از سر ما كم مي‌شه شما كه اومديد وفقط حرف مي‌زنيد.آقا با شعار نمي‌شه به داد مردم برسيد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.